AJUNTAMENT DE MONTFERRI

Tota la informació del municipi al teu abast

Categoria: Notícies (Pagina 1 de 52)

FM HIVERN | Aquí us deixem el cartell de les activitats que s’han organitzat en motiu de la Festa Major d’hivern que tindrà lloc els propers dies 17, 18 i 19 de gener en honor al nostre patró Sant Sebastià. Us convidem a tots a participar-hi!

i RECORDEU que el proper dilluns, 20 de gener, l’Ajuntament de Montferri restarà tancat per FESTA LOCAL!

PLE EXTRAORDINARI I URGENT | Us informem que avui, 14 de gener, a les 19 h. tindrà lloc una nova sessió extraordinària i urgent del Ple Municipal de l’Ajuntament de Montferri, amb el següent ordre del dia:

1. Part resolutiva:

1.1. Ratificació de la urgència del Ple.

1.2. Establiment de preu públic pel “sopar popular” de la Festa Major d’hivern que es celebrarà el dia 18 de gener de 2020.

PROCÉS DE SELECCIÓ | Us informem que s’ha publicat la llista definitiva amb la relació d’admesos i exclosos, nomenament del tribunal i fixació de la data de la prova en relació al procés de selecció d’una persona que haurà d’ocupar una plaça de conserge al Santuari de la Mare de Déu de Montserrat de Montferri.

Podeu consultarla llista fent clic al següent enllaç: TAULELL D’ANUNCIS

HORARI SECRETARIA | Us informem que els propers dies, 24, 27 i 31 de desembre, les oficines de secretaria romandran tancades. Disculpeu les molèsties.

Page 1 of 52