AJUNTAMENT DE MONTFERRI

Tota la informació del municipi al teu abast

Categoria: Notícies (Pagina 1 de 74)

Reportatge TNC

El dia 9 de febrer el Santuari de la Mare de Déu de Montferri va sortir al Telenotícies Comarques de TV3. En aquest reportatge es feia ressó de com ha afectat la Covid 19 amb el nombre de visitants ,així com també la necessitat de tenir un pla director, que permeti al Santuari rebre l’1% cultural que dóna l’Estat, pel seu manteniment.

NADAL | ACTIVITATS

Aquí us presentem les diverses activitats de Nadal a Montferri:

MODIFICACIÓ PUNTUAL | HORARI SECRETARIA

Us informem que els propers dijous 24 i 31 de desembre l’Ajuntament restarà tancat. Diculpeu les molèsties.

CONVOCATÒRIA | PLE EXTRAORDINARI

Us informem que demà, 15 de desembre, a les 18.30 h. tindrà lloc una nova sessió extraordinària del Ple Municipal de l’Ajuntament de Montferri, amb el següent ordre del dia:

1. Part resolutiva:

1.1. Proposta d’acord de concertació d’una operació de tresoreria amb l’entitat BANCO BILBAO VIZCAYA ARGENTARIA.

1.2. Proposta d’aprovació del Compte General corresponent a l’exercici 2019.

1.3. Proposta d’aprovació del calendari fiscal per a l’any 2021.

1.4. Proposta d’aprovació de creació del Comité de Seguretat de la Informació de l’Ajuntament de Montferri i aprovació de la política de seguretat de la informació.

1.5. Proposta d’aprovació del pressupost general de la corporació corresponent a l’any 2021.

A més, caldrà tenir en compte les mesures d’higiène i de seguretat següents:

• Respectar l’aforament total de 15 persones a la sala (incloent-hi els membres del Ple).
  • Respectar la distància mínima de seguretat.
  • Ús de mascareta.

Page 1 of 74