Tràmit que es realitza quan es vol sol·licitar una bonificació de l’Impost sobre Vehicles de Tracció Mecànica, en aquells supòsits que es recullen a l’art. 2 de l’Annex de l’Ordenança Fiscal núm. 2 i que són els següents:
- Bonificació del 50% de la quota de l’impost a favor dels titulars de vehicles que causen una menor incidència en el medi ambient com és el cas dels vehicles amb motor elèctric o que consumeixen combustibles GLS, flexifuel, GNL o GNC, o amb tecnologia del tipus híbrid.
- Bonificació del 100% de la quota de l’impost a favor dels titulars dels vehicles catalogats com a històrics o que tinguin una antiguitat mínima de 25 anys, comptats a partir de la data de fabricació.
On es tramita?
Ha de tramitar-se de forma presencial a les oficines de BASE Gestió d’Ingressos Locals de Valls (Plaça Sant Jordi, 2).
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona major d’edat que sigui titular d’un vehicle o un representant d’aquest quan disposi de la corresponent autorització.
Quin cost té?
El tràmit és gratuït.
Quina documentació cal aportar?
- Permís de circulació del vehicle objecte de bonificació (original).
- Targeta d’Inspecció Tècnica del vehicle (ITV) amb el corresponent reconeixement en vigor (original).
- Qualsevol altre mitjà de prova que acrediti el dret a gaudir d’alguna d’aquestes bonificacions de l’impost.
Per a realitzar aquest tràmit serà necessari presentar el document nacional d’identitat i en el cas d’actuar en representació legal de la persona sol·licitant caldrà presentar la documentació acreditativa.
Darrera actualització – 14/03/2017