AJUNTAMENT DE MONTFERRI

Tota la informació del municipi al teu abast

Categoria: Notícies (Pagina 1 de 48)

NADAL Aquí us presentem les diverses activitats de Nadal a Montferri. Recordem que els nens i nenes que vulguin fer cagar el tió poden apuntar-se a l’Ajuntament en horari de secretaria fins el proper dia 13 de desembre. Us animem a participar-hi!

LA MARATÓ | Aquí us presentem les diverses activitats que s’han organitzat a Montferri en motiu de la Marató de TV3 que enguany va destinada a les MALALTIES MINORITÀRIES.

HORARI SECRETARIA | Us informem que, a partir de demà dijous 14 de novembre, les oficines de secretaria romandran tancades al públic els dijous. Per tant, l’horari d’atenció a públic serà: dilluns, dimarts, dimecres i divendres pel matí de 10 a 14 h. i els dimarts per la tarda de 17 a 19.30 h. Disculpeu les molèsties.

PLE EXTRAORDINARI | Us informem que avui, 7 de novembre, a les 19.30 h. tindrà lloc una nova sessió extraordinària del Ple Municipal de l’Ajuntament de Montferri, amb el següent ordre del dia:

1. Part Resolutiva:
    1. Ratificació de la urgència del Ple.
    2. Proposta de delegació de la competència de recaptació en període executiu d’altres ingressos de dret públic en la modalitat de reintegrament d’ingressos per concessions administratives a la Diputació de Tarragona.
    3. Aprovació del Pla de Seguretat i Salut del Contracte d’obres per procediment obert i simplificat del “Projecte Constructiu d’un pou d’abastament d’aigua potable a l’Alzineta). Fase 1. Perforació del Pou.
    4. Proposta d’aprovació provisional de la modificació dels articles 5 i 6 de l’Ordenança núm. 17 reguladora de la taxa per a la prestació de serveis a la piscina municipal i instal·lacions esportives.
    5. Proposta d’aprovaciço provisional de l’Ordenança fiscal núm. 16 corresponent a la taxa per visites i utilització de material i espais públics.

Page 1 of 48