AJUNTAMENT DE MONTFERRI

Tota la informació del municipi al teu abast

Categoria: Notícies (Pagina 1 de 16)

HORARI SECRETARIA | Us informem que els propers dies 10 i 13 de novembre les oficines de secretaria de l’Ajuntament estaran tancades per assistència a una jornada de formació. Disculpeu les molèsties.

ATURADA DE SERVEIS | Us informem que demà, dimecres 8 de novembre l’Ajuntament de Montferri restarà tancat per VAGA GENERAL. Podeu utilitzar el correu electrònic: aj.montferri@altanet.org com a mitjà de comunicació amb l’Ajuntament en cas que sigui necessari. Disculpeu les molèsties.

CONTENIDOR VOLUMINOSOS | Us informem que tal com està previst en el calendari 2017 s’ha instal·lat el contenidor dels voluminosos a Montferri, per tant si teniu coses per llençar afanyeu-vos! La seva ubicació és el descampat del Carrer dels Camps.

HORARI SECRETARIA | Us informem que el proper dijous,  2 de novembre les oficines de secretaria de l’Ajuntament estaran tancades per assistència a una jornada de formació a la Diputació de Tarragona. Disculpeu les molèsties.

Page 1 of 16