AJUNTAMENT DE MONTFERRI

Tota la informació del municipi al teu abast

Categoria: Notícies (Pagina 1 de 71)

HORARI DE SECRETARIA | Us informem que el proper dimarts, 4 d’agost, les oficines de secretaria restaran tancades. Dilluns, podreu passar a recollir els tiquets de piscina per aquest dia. Disculpeu les molèsties.

JOCS DE NIT TRADICIONALS | Comencem l’estiu amb JOCS DE NIT TRADICIONALS, una activitat dirigiada als joves del poble que es realitzarà el proper dissabte 25 de juliol a les 22 h. a l’Hort de la Rectoria.

Tornarem a jugar als jocs de tota la vida però aquesta vegada per la nit: senyor macarroni, el pi, el mocador, la bandera etc. No dubteu en participar-hi! Cal inscripció prèvia a l’Ajuntament (en horari de secretaria).

SANT JOAN | UNA REVETLLA DIFERENT

Protecció Civil demana a la ciutadania un SANT JOAN DIFERENT, que la celebració es faci en grups reduïs, amb la família i els amics, però tot i així amb molta precaució tant per evitar els possibles contagis de Covid-19 com per evitar els accidents fent un mal ús del material pirotècnic.

Aquí us deixem l’enllaç de la campanya: Clica aquí !

28 JUNY | DIA INTERNACIONAL DE L’ORGULL LGTBI+

La Regidora d’Igualtat, Serveis Socials, Salut i Gent Gran va penjar una bandera i va pintar un mural amb l’eslogan “Per una humanitat sense prejudicis”en motiu de la celebració del dia de l’orgull LGTBI+ que tindrà lloc el proper dissabte, 28 de juny de 2020.

Page 1 of 71