AJUNTAMENT DE MONTFERRI

Tota la informació del municipi al teu abast

Categoria: Notícies (Pagina 1 de 50)

NOTA INFORMATIVA | L’ajuntament de Montferri, tenint en compte la voluntat de moltes persones del poble que així ho han posat de manifest, en el Ple celebrat el passat dia 5 de desembre, va aprovar, per unanimitat dels assistents, la proposta de denominació a l’espai públic on està situat el consultori mèdic com a Plaça Dr. Joan Rodés Teixidor.

El diumenge dia 15 de desembre, a les 11.30 hores es procedirà, en presència de la família, amics i montferriencs que vulgueu assistir-hi a descobrir la placa que donarà nom a l’espai i tot seguit es procedirà, a la Sala de Plens de l’ajuntament a inaugurar una exposició de quadres que contenen escrits, títols, fotografies i medalles commemo-ratius dels molts actes de reconeixement que va tenir el Dr. Joan Rodés.

Aquesta exposició restarà oberta al públic de dilluns a divendres, en horari d’atenció al públic per part de l’ajuntament, entre els dies 15 de desembre de 2019 i 15 de gener de 2020.

CONSULTORI MÈDIC | Us informem que avui dia, 10 de desembre, NO hi haura visita d’INFERMERIA per motius de logística assistencial. Per qualsevol urgència podeu adreçar-vos al CAP de Vila-Rodona. Disculpeu les molèsties. Unitat d’Atenció al Ciutadà, EAP ALT CAMP ES

25 N | Us informem que, donat que ahir no es va poder celebrar, avui, 26 de novembre, a les 18.00 h. al Local de Joves tindrà lloc la lectura del manifest del dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones 2019 que es celebra cada any el 25 de novembre.

ACTE SOLIDARI | Divendres passat es va lliurar a l’Associació Solidària del Lledó la Taulada de Valls la quantitat de 309,00.-euros, diners recaptats durant la Sardinada (Festa Major d’estiu) i la Botifarrada (Diada de Catalunya) d’enguany. L’entrega va anar a càrrec de la regidora de Festes i Esports i la regidora de Medi Ambient i Agricultura de l’Ajuntament de Montferri.

Page 1 of 50